Nu säger jag godnatt på riktigt

Jag gick aldrig och lade mig. Sitter uppe och kollar på Cold Case. Men imorn ska jag inte göra någonting, men jag vill göra nåt. Brukar ha skittråkigt på dagarna. :( Önskar att jag kunde messa Steffi eller Helena eller nån för de har typ frågat mig 3 dar i rad om vi ska göra nåt, men har bara kunnat va med de en gång. Men klockan är ju 01.10. Skulle vara kul att göra nåt idag haha XD.Shoppa vill jag också göra men jag ska spara mina pengar till en digitalkamera som finns på elgiganten för 990:- (Samsung ES17) Har 500:- just nu, så det blir väl att spara i typ 3 månader..
Tror inte att jag kommer blogga mer inatt för alla datorer är avstängda utom den här (Denise's) Och hon gör läxan på den.. Men nu hinner jag inte skriva mer för nu ska hon ha den. Hon göra nån jävla HK läxa som man ska laga en varmrätt och en efterrättt till 2 pers.. Men jag bloggar mer imorn..


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0