OMG!!! THERE'S NO FREAKING WORDS FOR IT!!!!!

OMG! Asså ni kan inte fatta vad jag känner just nu!!! Vet ni vad jag fick reda på!? Tokio Hotel kommer till Sverige den 4 Mars och biljetterna släpps på måndag!!!!! Och jag har tillräckligt med pengar också!!!!!!!!!! Gud jag dör!!!! Om jag inte bloggar mer så menas det att jag har dött av entusiasm!!!! ÅH GUD!, och så ska jag tävla på the voice också. Man kan vinna en resa till berlin, gå på EMA live, hotell och man får ta med sig en kompis! Vem ska jag ta med? Kommentera om ni vill med XD

Kommentarer
Postat av: helena

klart att man vill följa med :D

btw jag typ hoppar runt i mitt rum av lycka, det går inte att beskriva känslan!!

2009-10-21 @ 15:13:02
URL: http://whelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0