Sorry

Förlåt för skit dålig uppdatering de senaste dagarna. Men jag lovar att gottgöra er!
Men iaf, jag kan börja med att säga grattis till min kompis Emma - Grattis!
Idag var jag i skolan och dagen har gåt såå sakta. Dagens schema såg ut såhär:

Engelska
Idrott
Matte
Slöjd

Det var inte så många lektioner men som sagt. Det har gått segt idag. Snart kommer Donna, Johan och Max till Mamma, så jag kanske hinner säga hej till de. Kicki slutar vid 17:00 (om jag minns rätt) och efter det så åker hon hem, hämtar devin, åker till Mamma och hämtar upp ig. Sen drar vi till Ica Maxi o handlar. Orkar inte skriva nå mer nså jag skriver antagligen när jag kommer hem till Pappa igen.


Har ingen bild, eller jo, men jag orkar inte lafdda upp de, men ni kan få en bild som Sara förstörde. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0