This is it!

Hejhej! Snart ska jag ta tåget mot kungsängen eller nåt sånt.. Ska på bio med denise och Michelle och hennes fastrar och så.. Ska se This is it. Alla har ju klagat och sagt att det inte är han som "övar"Men man får ju se hans ansikte och allt. Men nu sitter jag här och har nyss sminkat mig, och jag blev skit sur på denise för hon skulle låna min foundation och hon blötte min svamp!!! Hatar när hon gör det! Och så säger hon: Men man ska göra så!
Nej det ska man inte. Hon kanske gör så, men inte jag. men nu ska jag in på lite bloggar och sen kanske se lite på The 70 show, hahah älskar det programmet :) Men jag bloggar när jag kommer hem.


Hatar hans läkare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0