allt e åt H*LVETE

Nu e jag i sängen och allt är åt h**vete.
1. Jag e sjuk.
2. Jag vet vilket hotel bor på men kan inte åka dit.
3. Denise och Sara ska dit, för de e friska.
4. Jag ringde Kicki och frågade om jag fick åka, men hon sa nej.
5. Jag skulle fråga Pappa sa hon, men det behöver jag inte göra. För jag vet redan att jag inte kommer få det.
6. JAG VILL INTE VARA SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En enda sak som e bra är att om Sara och Denise ser de, så gav jag de en teckning som jag har ritat av Bill och Tom på. Och på baksidan så är det ett litet brev. Men ja.. Hostar fortfarande lika mycket, och jag vill inte det!
Vet inte om jag ska till skolan imorn. Jag vill det just nu för det e asboring att bara sitta inne och göra ingenting.
Jag tror att jag ska gå till skolan imorn, för jag vill bli frisk. Men då ska jag fan klä på ig ORDENTLIGT!
Problemet e bara att jag har glömt min Everest jacka i skåpet, men det fixar sig nog..
Men nu ska jag nog gå och hosta lite mer! ÅÅÅHHH!!!! och det e ingen rolig inne på MSN heller. Kul
Nej inte så värst. Men bloggar mer sen. Byye

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0