"Anna Anka"

Hejhej! Nu mår jag asdåligt! jag har ont i huvudet och jätteont i magen :(.
Har fixat mig klar, och ligger bara i soffan och hoppas att magen blir bättre. Huvudet också.
Idag är det ju skola (om jag mår bättre) Idag börjar jag 09:00 så jag väntar minst en halvtimma till att jad ska bli "friskare". Juste! Jag läste i klick! häromdagen, och där var det en "megastor" intervju med Anna Anka. Hahahah jag tycker att hon verkar såååå falsk. Jag har aldrig sett det här "Svenska hollywoodfruar" Men asså hon sa typ så här i intervjun:

 - Alltså jag är inte den snobbiga typen av hollywood kändis. Man skäms ju lite för att man har det bättre än andra. Jag har absolut inte blivit en "Amerikansk bimbo".

Jag kan ju säga en sak: Jag VET att hon inte skäms över att ha det bättre än andra. Hennes man är ju typ 70-80 år eller vad det var. Ha är typ låtskrivare och så. Eller så var han artist. Men hon är bara ute efter hans pengar!

Men. og om henne. Som sagt. Nu ska jag bara vila i soffan och hoppas på att allt som gör ont ska bli bättre. Men jag bloggar mer om jag stannar hemma, eller så bloggar jag efter skolan!

Danni

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0