Bill's nya coola, underbara, assnygga frilla

Omg! har ni sett Bill's nya frisyr. Jag fick reda på att han hade gjort tuppkam för länge sen, men har inte hunit blogga om det. Men nu gör jag det. Och jag tycker att han är såååå het. Asså han är så snygg att man fan inte kan beskriva det medd ord. Asså jag loooove him!
Men nu ska ni få lite bilder på han nya coola frilla


Finns inga ord som kan beskriva honom.


Mein gott! Like I said: there's no words that can describe him

Men nu ska jag gå, och jag hinner troligen inte att blogga på morgonen men jag bloggar när jag kmr hem från orienteringen, och då blir det bilder!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Soma

ja man kan tävla till kommande konsert :) du väljer själv vilken! Datum kommer snart, nästan helt säker på att dom kommer till sverige också!

2009-09-30 @ 14:40:57
URL: http://tokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0