Dagen, hittills

Hejhej! Nu har jag kommit hem från Handen. Jag slutade runt 11:30, och då så hämtade jag mina saker från skåpet, och gick till bussen men Helena, Johanna och Frida. De skulle till handen, och jag skulle till terminalen och ta tåget hem, men de ville att jag skulle vara med de i handen.. Så jag följde med, även om jag inte hade några pengar :P men aa, alla var hungriga så vi bestämmde oss för att äta, men vi visste inte vart.
Men vi gick till TacoBar och det var asgott! Helena och jag var de enda som inte hade ätit på TacoBar, och båda tyckte det var gott :P Men efter så brändes det kan jag ju säga! Det brann verkligen i munnen, haha. Men gott var det iaf. Sen gick vi till H&M, stadium, och massa andra affärer. Sen så satt vi helt plötsligt på Bianco för Frida skulle kolla på lite skor, och Helena ville in på McDonald's för hon tyckte att de hade sköna stolar, haha.
Så vi gick dit och köpte varsin glass. Frida och Johanna tog en McFlurry med smarites i, och jag och Helena tog samma men med daim i. Intressant va? haha skoja. Nej men sen gick vi till bussen, och när jag väntade på min buss så ringde Dennis och sa att han hade kört förbi mig, så jag fick skjuts hem :) Det var askul iaf. Hade skitroligt. Men nu sitter jag i rummet och kollar på VMA, sen ska jag nog göra läxan.. Om jag orkar :P
Men nu ska jag se klart på VMA, så jag bloggar senare.. Byee

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0