Det är imorn det kanske händer (gud, jag hoppas!)

Nu sitter jag i vardagsrummet och ska snart äta frukost. Ska bara blogga lite först. Åh!! Det e imorn de kanske ringer och säger att jag har vunnit en träff med TH (HOPPAS VERKLIGEN <3<3<3<3) Gud vad jag skulle bli glad, min dröm skulle verkligen gå i uppfyllelse. Om de ringer på en lektion så ska jag svara, och så säger de att jag har vunnit. Vet ni vad jag gör då? Jo jag kommer bli så glad att jag springer ut ur klassrummet, och skriker: JAG VANNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och så kommer jag börja grina såååå mkt. Ni förstår verkligen inte hur glad jag kommer bli. GUD!!! Men ja.. Nu ska jag gå och äta lite frukost. Bloggar säkert mer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0