Jag är bäst - jag hittade den!

Jaaaaa!!!! Jag hittade den! Jag hittade USB-sladden och jag är sååååå himla glad! från och med nu ska jag börja ta fler bilder.  Nu ser jag på idol, och sen funderar jag på att sova. Jag har vart sååå himla trött de senaste dagarna. Men nu ska ni få lite bilder som kanske är några dagar gamla, hehe.


De blev mina nya vänner när jag städade hos min brorsa :P


liten utsikt från djurgården, när jag var där med Mamma, min syrra Donna och hennes pojkvän och deras söta son ;)


Den aaasssjobbiga matteläxan som jag fick hem.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag gjorde Fattiga riddare? Här kommer lite bilde iaf.


Ingredienserna, och datorn :) det står lite ingredienser bakom datorn också :P


Smeten


Sådär blev de. Det blev så gott så..


Min underbara middag som jag fick igår. Så himla gott! Det är det i vanliga fall också menmen..


Hade VÄRLDENS sämsta ämne igår - Fysik - Det är nog det sämsta ämnet.
Så himla tråkigt.

Men nu finns det inte mer bilder att ladda upp men mer kommer imorn. Men nu ska jag se klart på Crminal Minds, sen ska jag nog gå och sova. Kanske slänger in ett inlägg innan eller nåt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0