Vad som händer idag är...

Hejhej! förlåt att jag inte bloggade något igår, men jhag var såå himla trött. Jag somnade t.o.m på soffan.
Men iaf, igår när jag var uite så gick jag till skolan. Jag tänkte gå till rampen och kolla när alla skatade, men det var redan två stycken som satt vid "trappan" så jag satte mig på en backe vid konsum istället.
Och när jag hade satt mig där, så såg jag denise komma med en energidricka i handen och sen kom sara med en läsk i handen. Så jag sprang till de och sa hej. Och sen bara drog de. Men så började jag gå runt lite sakta, och tillslut vänder Denise sig om och skriker (verkligen skriker!) såhär:

Denise: - MEN ASSÅ SKA DU HEM ELLER SKA DU VARA HÄR!!!!!!!??????
Jag: - jag ska gå runt får man inte göra det eller?

Och så går hon bara vidare. Menmen. Sen var jag så trött så jag lade mig bara på soffan och slappade.
Det blev tyvärr inga bilder, men jag har några från i förrigår, och jag kommer att ta lite bilder idag också.
För idag ska jag vara med Yasmin, och jag, Hon, Mamma, Denise och Devin ska gå på bio, och se någon film.
Vet inte direkt vad den heter, men jag tror att den heter Prinsessa eller något.
Istället för att berätta vad jag ska göra idag kan jag ju göra såhär istället:

Dagens planer:

 - Duscha
 - fixa mig (sminka, välja kläder, osv.)
 - Åka till Pappa och hämta Yasmins present.
 - Åka till Jordbro och hämta Yasmin.
 - Åka till Mamma och vänta på att de ska bli klara
 - Åka till stan, och käka lite, sen gå på bio.
 - Åka hem och göra läxorna. 
 - Sova

Ja så jag har lite grejer att göra.. Men jag måste duscha nu, men jag bloggar lite mer innan jag åker. Bye
 


Kommentarer
Postat av: deNise

Ehm.. Jag frågade om du skulle hem för om du skulle det så skulle du kunna gå med oss. Jag sa inte det. jag frågade bah: Ska du va här eller ska du hem?

Och du svarade bara vet inte..

Men sorry -.-

Varför ska du inte med på bion?

2009-09-27 @ 12:53:14
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0