Piercing-ar

Vet ni vad jag vill göra så fort jag blir 15? Jo jag vill pierca mig! Asså jag har velat göra det i ett år nu, på samma ställe som jag jämt velat göra. Nämligen i tungan och på läppen. Tycker att det är sååå snyggt!
Mamma vill inte att jag ska ta hål i läppen, men jag får göra det i tungan. Hon tror att jag kommer ångra mig, och så kommer jag få ett stort hål under läppen. Men jag kan säga: Jag kommer inte ångra mig. Jag är 1000% säker på det. Och nu tänker ni säkert: "Men du vill ju bara pierca dig för att Bill har i tungan, och Tom har i läppen". Men nej, det är inte sant. Jag skulle inte pierca mig bara för att de har det. Jag vill göra det för att jag tycker att det är sååå sjukt snyggt. Jag tycker inte heller att det borde vara åldersgräns på det. Eller ok åtminstånde till man är 13 då.. Men asså man börde få göra det om man har förälderns underskrift. Hatar åldersgränser!
Vad tycker ni om åldersgräns på att pierca sig? Bra? Dåligt? Vad tycker ni att åldersgränsen borde ligga på för ålder?


Lovely!


Mein gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0