Hemma

Nu e jag hemma från min kompis. Vi var 5 pers. och vi körde typ bara GH och hade lite kuddkrig. Var när att bryta nageln också :S Och så fick jag hem ett kilo av läxor också. ÅHH!! kul. Inte så värst faktiskt.Ska nog snart äta, potatismoset står i ugnen och e snart klart. Just glömde säga att jag bakade igår. Skulle egentligen baka cheesecake med Michelle idag, men skulle ju inte vara hemma.. Får bli någon annan gång. Antagligen snart för jag bakar ju ganska ofta. ;P Men det blev tyvärr inga bilder, kund inte ta några för man blev så kladdig om händerna. Bakade syltkakor och där måste man ju blanda med hämderna. Formade de också, så de blev lite exta roliga. Goda blev de också. Men ja nu ska jag nog in på Facebook. JUSTE! här om dagen när jag var inne på facebook så var Amir "Gaybloggen" inloggad. Jag ville skriva till honom men visste inte vad jag skulle säga, så jag frågade Sara. Hon sa att jag skulle säga typ: Din blogg e sjukt bra. Aa så jag skrev det. Men gissa vad han gör då!? Han dissar mig, Han blockade mig.. Men ja.. Nu måste jag gå..

Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

HAHAHHAHA Amir asså!

2009-09-03 @ 22:13:25
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0