Humanoid!!!!!

Jaaa!!!!! vet ni hur glad jag är??? jag spricker snart!! Hahah, men det får jag ju inte göra. Vet ni vad som har hänt?
Jo mamma beställde nyss Tokio Hotel's nya underbara skiva. Humanoid. Fast den tyska versionen. Ska köpa den engelska snart.
Men iaf, idag åkte jag in till stan för att jag skulle hämta min plånbok hos Mamma, men hon hade visst inte den.
Så jag väntade på att hon slutade, för jag ska stanna kvar hos henne till på onsdag, för jag måste städa mitt rum, packa, och sen ville Josefin att jag skulle åka tillsammans med henne till Rudan, för vi har orientering. Och då blir det bilder. Promise. Men iaf, jag bloggar mer om en stund, för nu ska jag in på lite bloggar, sen blir det Idol.

JUSTE!!::: GLÖM INTE ATT JAG KANSKE ÄR MED PÅ TV4 IKVÄLL KLOCKAN 21:00, DIREKT EFTER IDOL.
Matakuten har filmat i våran skola, och jag blir filmad typ hela tiden, så kolla efter underbara mig XD.


En ganska så gammal bild på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0