Idol 2009

Nu har jag nyss kollat på Idol 2009. Det fanns väl några bra men typ alla var asdåliga. OMG! Såg ni Kissie's brorsa Peter? Han var ju asdålig ju! Ful e han också. Och det e ju konstigt (ironi), han liknar ju sin syrra..
Men man fick tyvärr inte se Kissie. Hon sjunger väl lika barbie-aktigt som hon pratar. (?) 
Men ja.. Nu sitter jag här och bloggar, lyssnar på Tokio Hotel - Automatisch.
Grym låt!
Men iaf nu ska jag snart in på www.tv4.se/idol. För det stog att man kunde se alla auditions där, men vet inte om de e några som man inte fick se, eller om det bara e de man fick se.. Men hoppas Kissie e där för jag vill verkligen höra hur gräsligt hon sjunger.. Men nu ska jag kolla lite där.. Bloggar sen

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0