Inte skola idag heller.

Nu har jag nyss vaknat efter en dålig sömn. Jag somnade runt kanske 12:00 och så vaknade jag 4 gånger också!
en gång så vaknade jag 01:45, sen så somnade jag om.
Sen vaknade jag runt 03:00, och då gick jag upp på toa.
Sen efter det så vaknade jag 04:15, men jag somnade om.
Sen vaknar jag 05:45. Men jag somnade om efter det också.
Juste! Jag sa till Denise att hon skulle vääcka mig runt 06:30, men det gjorde hon inte. Men det var lika bra det, för jag mår inte så bra idag..
Asså jag kan fortfarande inte fatta att jag fick deras autograf, skulle säkert kunna börja gråta lika mycket igen ;)
Och det känns verkligen OVERKLIGT att de tog min teckning. Underbaren.
Men nu ska jag nog läsa lite bloggar, sen ska jag kanske kolla på tv, eller film.
Bloggar sen

Danni

Kommentarer
Postat av: Donna

Har du ingen bild på teckningen?

2009-09-09 @ 17:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0