jag hatar rubriker!

Hej! Förlåt för dålig updatering. Men har inte haft så mycket att skriva om. Idag ringde jag Yasmin och frågade om jag kunde komma till henne, men hon var visst påväg till.. vad hette det nu då?? ehm.. Tror att det var kungsängen, så det gick inte.
Så jag chattade med Sara och då kom jag på att jag var tvungen att åka till Handen, för min kompis Josefin har fyllt år, och jag måste köpa en present till henne ju! Men det är såå svårt för hon vet inte vad hon önskar sig,
så jag vet inte vad jag ska köpa.. Men jag hittar säkert något. Men om du läser det här så är det här till dig:
Du måste säga NÅGONTING som du önskar dig, dock inte något FÖR dyrt :P
Ok, men nu ska jag fixa en sak så jag bloggar senare.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0