J**la matteläxa!!!!

Förstoch främst vill jag be om ursät för världens världens sämsta uppdatering. Men jag har inte kunnat vara inne på internet, för vi har tapetserat i vardagsrummet, oh vi var tvunden att koppla ur modemet. Men nu är det färdigt och jag kan blogga som vanligt igen. Och nu sitter jag med min (ni fr ursäkta ordet, ni som gillar läxor alltså) skiiiit läxa. Matte är det också, det gör ju saken bara ännu roligar!! Tss - NOT. Och min lärare ha lärt mig fel än vad som står i boken så jag kan inte jobba längre, och jag har bara gjort några tal.. Om jag visste hur man räknade så sulle jag ha gjort 6 sidor till, men nu kan jag ju inte det så ag ligger fortfarande efter!!! ÅÅHH!! jag hatar, hatar och jag hatar fortfarande min lärare!!!!!!!!!! Och jag kan inte fråga denise heller, för hon är hos Pappa. Men henne vågar jag inte fråga heller, för hon gjorde så att jag fick fel på en diagnos! Men iaf. Idag så har jag tjänat 400 kr :) (YEY!!!) jag fick 100 om jag böt blöja på Max när han hde bajsat, och jag gjorde det. Sen hjälpte jag Mamma att städa min brorsas nya lägenhet, och då fick jag 300. Fast jag kan säga, jag har nog aldrig sett så skitigt golv och badrum i mitt liv! Me ja.. sen så får jag min månadaseng snart, så då blir det ju 700. Fast kommer bara ha kvar 625 kr, för jag måste köpa pengar till mobilen. Brukar bara ta 75 kr, för då får jag mer att ha kvar, och det räcker ändå typ i en månad. Men nu måste jag försöka fortsätta med matteskiten, och hoppa över de tal jag inte fattar. Har ingen här hemma som fattar min ok heller så.. Det är ju bra. Och jag är såå himla irrterad, men min cola gör så att jag lugnar mig liite iaf. Hahahahah. Men ja.. jag bloggar nog när jag är klar.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0