Lite bilder.

Ni kan få bilderna nu, hinner nog ladda upp de


Min goda syltkka, som jag bakade :P


Min NO lärare tillät oss att ta kort på honom. Så jag gjorde det ;)


KOLLA IN KÖN TILL MATSALEN. och där fick jag stå :/


En blomma :)


Mosade svampar som såg jätteäckliga ut :S


Min mexikansoppa (mums!)


Varma mackor (asgoda)

Och nu från dagen:


Dagens outfit:
jeans - h&m
randig tröja - från Danmark
Kavaj - Kmr inte ihåg

Juste! jag fick en kommentar om att jag typ borde visa hur jag sminkar mig. Så tänkte göra det.
Tack förrensten J.


Först så tar jag min fuondation som är ifrån Makeup store. Finns i varje makeup store och på Kicks.
Jag applicerar fundation över ansiktet med hjälp av en svamp.


Sen tar jag puder som finns på H&M, inte så dyrt vad jag vet.. Men jag applicerar puder på hela ansiktet med hjälp av en borste som finns på Kicks.


Sedan tar jag concealer som också finns på H&M. Tar concealer under ögat för att kanske ta bort lite mörka skuggor och så..


Och på ögonlocket. Tar det där för att få bort alla ådror och sånt


Sedan tar jag Kajal på ögonlocket, men baralite tunnt.
Över och under ögat. Även i ögat också.


Sist men absolut inte minst.. Min supermascara. Haha nej, men jag älskar den. Det e False Lash Effect mascara. Rekomenderar verkligen den.

Ja det var det det. Men nu ska jag gå och sätta på mig strumpos, för ska gå snart. Om 5 minuter. Bloggar när jag kommer hem.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0