lite kändisskvaller

Patrick Swayze:
Idag när jag var i Handen så såg jag att Patrick Swayze dog igår natt av cancer. Har inte så mycket att säga om det för jag var inte riktigt intresserad av hans filmer och så.. Dirty dancing var bra.. Men Aftonbladet har inte ens skrivit om det!? Och det tycker jag är dåligt. Men det är synd att han dog. Så R.I.P Patrick Swayze!

VMA:
Sen tycker jag att det var jävligt taskigt av Kaney West att gå upp på scenen och ta mikrofonen av Taylor Swift och säga: Beyoncé borde vinna priset, det är hennes videos som är bäst!
Asså Beyoncé skämmdes ju, och Taylor visste inte vad hon skulle göra. Han måste ha vart hög eller något..
Jag är inte ett sånt stort fan av Taylor men det var ändå jäklöigt taskigt och gå upp på scen, precis när hon sa tack och säga: Beyoncé borde vinna priset. Och det pinsammaste var ju att hon vann sen ju! Jag hade skämmts ihjäl om jag var Kaney. Men som sagt, han var väl antagligen full eller hög.

VMA igen:
Sen såg jag på afotnbladet att Blondinbella hade intervjuat Nelly Furtado, och då hade hon plötsligt börjat sjunga!?
Men jag kan inte säga så mycket där. För jag vet inte vad som hände..

Men nu ska jag gå.. Bloggar nog mer imorn.

Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0