Mår inte bra

Ja, som ni ser så lyder rubriken: Jag mår inte bra. Och det e sant. Jag känner mig jätteseg och så har jag verkligen JÄTTE ont i halsen när jag sväljer. Hostar gör jag också. Gud jag kan inte svälja! Ska nog fråga Pappa om jag får gå  upp till Ica och handla halstabletter. Kanske apoteket. En halstablett som verkligen hjälper är Zyx. De bedövar typ hela halsen, men de hjälper. Såg nyss på Miss secret Agent 2, den e bra faktiskt, men nu sitter jag och chattar med Sara och hon skriver för fullt. Jag mår verkligen pissigt nu alltså. Ska nog bara vila lite, sitta lite vid datorn och göra ingenting. Orkar inte skriva nu, men skriver mer om en stund

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0