Michelle's dans

Jag e vaken kl 10.44. Ganska så ovanligt, eller kanske inte, nej men har faktiskt varit vaken i en timma också.. Men idag så ska jag till Jordbro, för Miichi ska dansa Michael Jackson tema där. Polisen har typ öppet hus och så..
Men ja, ska lämna Saras blush också, för den har råkat hamna i min sminkväska sen när vi sminkade henne.
Och så ska jag få en 50 lapp som hon e skyldig mig från grönan... Inte så viktig men ändå. Juste jag hittade Automatic videon!! Ni ska få se den. Det blir säkert massa bilder idag, och kan tyvärr inte ladda upp bilderna från igår. Sitter vid Pappas dator, och jag får inte ladda upp bilder på den. "För han tror att de ger virus -.-" Men vet ni vad han berättade vid matbordet?
Aa men pappa skulle duscha igår för att piggna till lite, och när han tar av sig byxorna så öpnnar han toalettlocket och slänger i byxorna där. När han stoppar i foten i badkaret så stannar han tydligen upp och tänker:
Vad fan gjorde jag?
Och då så gick han tillbaka till toaletten och öppnade locket, och såg byxorna. HAHAHA hur fan kan man vara så dum? Hahah det går fan inte. Men ja, ni får lite bilder sen, för nu måste jag
fixa mig lite.
Klä på mig och borsta håret och tänderna.
Men bloggar när jag kommer hem från Michelles dans.

Looove// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0