Min önskelista.

Jag vet att det är typ 2 månader kvar till min födelsedag, men det är ju bra att ha en i förtid ;) Men här kommer den:

  • Nokia N97 - 5
  • Digitalkamera - Samsung ES15
  • Bijett till Paramore's konsert
  • presentkort (Farsta C, BikBok, Glitter, Kicks, rocks/CDON.com)
  • Tokio Hotel DVD (spelar ingen roll vilken, bara det är Tokio Hotel :P)
  • Avril Lavigne - Black star (Parfym)
  • Massor av pengar :)


Och de grejerna jag vill ha av presentkorten är:


BikBok. Tycker att den är såååå snygg.
Och lite annat på Bikbok. Hittade massor av saker där idag.

Och på CDON.com och rocks kan man ju köpa lite Tokio Hotel CD:s


Avril Lavignes nya parfym Black star som jag så gärna vill ha.

ja.. Det är det jag vill ha.. Massor av dyra saker, men också några som inte är såå dyra.
Men nu ska jag se på Bachelorette - Where are they now?
Bloggar sen.

(vill verkligen ha ett present kort på BikBok och Glitter :P)

 


Kommentarer
Postat av: deNise

Vi skriker för den e sååå bra!!

2009-09-16 @ 22:11:13
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0