My ugly nails

Gud vad gräsliga mina naglar ser ut! God, det borde fan vara olagligt att se ut som de gör!
Är det någon som kan hjälpa mig!!? Kanske Michelle?? :P
Kolla bara på de!:


OK, men sååå snea är de inte!Vet inte varför de blev så på bilden, menmen.

Michelle, COME AND HELP ME FOR GOD'S SAKE!

och såhär vill jag ha de:



Alttså så måste mina naglar: Filas ner, målas med svart, målas med vitt, och kanske med genomskinligt över.
Någon som kan göra det åt mig? :P

Men nu ska jag dra. Bye

Danni


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hey hey. =)

Vad glad jag blev för din skull =) Du förtjänade deras autograf :D

MEn jo jga kan nog fixa dina naglar imorrn, har ingen dans då ;)

Massor av pussar <3<3<3

2009-09-09 @ 07:06:04
URL: http://miichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0