Orientering + tipsrunda

Hejhej! Usb-sladden funkar inte så jag kan inte ladda upp bilder. Men idag så var det ju orientering och tipsrunda i Rudan, och det gick si så där kan man ju säga. Hahah. Nej men man skulle hitta olika kontroller och man fick bara gå två och två, men Jag, Helena, Johanna och Josefin gick tillsammans. Vi typ möttes bakom "hörnet". Men iaf, när vi skulle leta efter den sista kontrollen så går vi runt, runt och runt. Och letar, letar och letar, men det finns ingen. Jag kan ju säga att vi verkligen behövde de där 2-3 timmarna det tog! Hahaha, det tog aslång tid, men det var ändå kul. Eller ja det blev kul eftersom att alla skrattade hela tiden, och alla ville gå åt olika håll. Men tillslut så gick vi åt ett håll, men det var fel. Så vi gick djupare och djupare in i skogen. Tillslut sa Helena:
 
Helena - Kommer vi ens att hitta ut härifrån?
Jag - Ehm... Jag vet inte

Gissa om vi gjorde det? Nej. Vi kom vilse och hade inte en aning om vart vi var, men tillslut ser vi ängen där man skulle byta karta och det.. Så vi springer dit och lägger oss i gräset och bara skrattar. Och så kollar vi upp, och gissa vad som har hänt då!? Jo alla har åkt hem! Så Helena ringer till våran klasskompis Jenny (Eller så var det Maria, kommer inte ihåg) och de står tydligen vid bussstationen. Så vi ringer våran lärare Mats och frågar vart han är, och då går han och samlar in kontrollerna! Inte konstigt att vi inte hittade den sista! Så vi springer till våran andra lärare och berättar att vi gick vilse, sen så fick vi visa upp vårat papper som vi hade gjort hål på. Eller ja, det fanns typ en klämma med "korta spikar" vid kontrollerna som man skulle trycka mot papperet. Typ som hen markering för att man var där. Och jag hade visst råkat tappa mitt och Josefin's papper, men som tur var så hade alla samma svar ;) men sen så var alla typ ashungriga så vi gick till Handen och åt där.. Och nu är jag hemma och har skitont i fötterna haha. konstigt. Men idag ska jag hem till Pappa, men måste bara plocka undan lite i mitt rum. Bloggar kanske innan jag drar, men annars bloggar jag när jag e hos Pappa.

Kommentarer
Postat av: deNise

Ni hade ju en karta att följa?

2009-09-30 @ 15:37:07
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0