Paramore

Vet ni HUUUUR mkt jag vill gå på Paramores konsert. Jag har pengar och allt, MEN jag har INGEN att gå med. Jag har redan frågat mina kompisar, men ingen av de gillar de. Och jag läste nyss på min syrras blogg att min brorsa hade hjälpt de med att beställa biljetter. Hon skulle tydligen gå med Michelle och Sara, och jag kan inte direkt stå där och hoppa för mig själv liksom. Sara tycker att jag borde få följa med.. Men jag vet inte om de andra tycker det så.. Jag vet inte. Jag kommer nog att få skippa den (vilket är det sista jag vill göra!).
Asså ni kanske inte tror att jag är ett stort fan av Paramore (vilken denise inte gör!) men, jag ÄLSKAR deras musik. Jag har ju pengar och det. Faktiskt 700 när jag fick min månadspeng idag.. Men ja.. som sagt. Jag har tyvärr  ingen att gå med :(

Men nu ska jag gå, chatta lite och sen ska jag sova. bloggar kanske något på morgonen innan jag drar till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0