Rensade mina bilder.

Jag rensade nyss en massa bilder, och hittade också en massa som ni kan få se!


Jag hittade bland annat bilden när Tom o´ckså finns med!


KOLLA VAD SOM HÄNDE MED MIN ÖGONSKUGGA IDAG!! tappade den i golvet, och som tur var så gick bara den blåa sönder. Använder mest bara den lila och svarta.

Och nu tänkte jag visa er hur många autografer jag har, inte för att skryta men hittade bara lite bilder på de:


Ojdå! texten blev lite liten, men ni ser lite rött där uppe.
 Det här är Måns iaf.

Alcazar. Texten blev liten där med


Sahara Hotnights.


Anders Lundin. Haha


Peter Jöback


Elena Papparizou


E.M.D


Vanessa Hudgens


Man ser inte den så bra eftersom att skivan är mörk, men det är
Erik Segerstedt


Alexander Rybak


Danny Saucedo


Mattias Andreasson


Alice Svensson


Molly Sandén


Nanne Grönvall


Amy Diamond.


Johan Palm

Och sist men absolut inte minst!


Tokio  Hotels underbara autografer

, Alice Svennson, och Robin Bengtsson. Ni kan få se den någon gång i veckan, för den e hos Pappa. Men nu måste jag gå och sova. Är ju skola imorn. Så godnatt på er alla läsare!

Danni


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa Danni, och vem ska man tacka för man fick autograferna med TH? MEEEE, för jag tvingade me Denise att stanna med mig i flera timmar medans hon tjata på att hon var hungrig XD. Önska att du var me, BEST DAY EVER 8/8-09 <33

2009-09-15 @ 21:36:17
Postat av: Sara

Ursäkta mig men jag insåg just att jag hade gjort ett STORT misstag, best day ever är inte alls 8/8-09, utan - -8/9-09♥♥ - -

Hehe, klumpiga jag XD

2009-09-19 @ 02:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0