Sorry

Hej! Fölåt för att jag inte har bloggat så mycket men asså det är för att jag inte har någonting att skriva om.
Och sen när jag skriver att jag inte har nåt mer att skriva så känns det som om jag skriver det i varje inlägg ch det blir för tjatigt. Men jag ska verkligen försöka att hitta något att skriva om, men ni måste också hjälpa mig!
Kommentera och skriv vad ni vill att jag ska skriva om. För det blir ju roligare om jag skriver lite om sånt som jag tycker om, Och lite om vad ni vill att jag ska skriva.. Iaf. Idag kommer det nog inte hända så mycket.
Och det är en av anledningarna till att jag inte har så mycket att skriva om. Sen så har jg ju vart sjuk, och då har man ju inget roligt att skriva om heller. Men på Måndag är det skola och då kommer jag att skriva om mycket roligare saker, för då hnder något iaf. Problemet är bara att jag inte vet när jag börjar. Jag får nog ringa till Pappa eller Kicki så år de kolla det på schemat som hänger i köket. Har inget schema hos Mamma än. Tror att det är i skolan, eller så är det hemma hos Pappa. Men jag ska ta hem ett till Mamma. Nu så ska jag in på lite bloggar, sen ska jag flytta över lite filer från den stora datorn till den datorn jag sitter vid (bärbara).
Sen ska jag nog kolla på TV eller läsa. Men ja.. Bloggar sen

Pusspuss/ Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0