tacos till middag (Yummie)

Var nyss uppe i centrum och handlade tortilla och 4 chokladkakor (OJ!)  nej men Dennis ville ha det..
Ska snart äta tacos (Yummie!) sen måste jag nog ta tag i läxorna. Har inte orkat göra det. Och det värsta är att det ska vara ett helt A4 papper fullt med text om någon konstig Irukandji manet eller så.. Fattar inget av vad han sa.
Gjorde inte någon annan heller så. Haha. Nej men man går bara in på wikipedia så finns allt där. Haha.
Imorn kanske jag ska till Länna och jobba med Kicki. Föreslog hon. Hon typ sa att jag kunde komma för typ ingen ska vara hemma imorn utan jag. Så du kunde jag komma och hjälpa henne. Med nöje! Älskar att jobba på Stadium, det e askul! Men ja.. Och det blir ju ännu roligare om man får pengar :P Haha, vilket jag hoppas att jag får, och om jag inte får det så kan man ju alltid tjata sig till det :P Men ja.. Nu ska jag in på lite sidor innan jag ska äta.
Bloggar när jag har ätit klart.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0