Tänk om de ringer till mig? Vad gör jag då? Jo såhär:

Godmorgon! Nu e jag färdig fixad och väntar bara på denise. Juste! måste bara borsta tänderna. Det får jag inte glömma. Idag så ska jag inte vara med på gympan, för e fortfarande förkyld :( Är bara täppt i näsan, har inte ont i halsen längre. Drack ju te med honung i igår, och det verkar ha hjälpt. Tack gode gud. Det är idag de från NRJ och Aftonbladet ringer. ÅÅÅHH!!! JAG VILL VINNA. Ni fattar inte hur mkt det skulle betyda för mig <3<3. Men ja, finns inte så mkt mer att säga eftersom att det inte har hänt något..
Och vad ska man skriva då? :P
Kanske om hur glad jag kommer bli om de ringer till mig, och säger att jag har vunnit? - Ok då gör vi det ;)

Jag kommer bli sååååå glad att om de ringer på lektionstid så ställer jag mig upp på stolen och hyschar åt alla och säger att de ska hålla k**ten, Sen så svarar jag och så säger de typ:
- Ja hej det är Knappen och Hakim från NRJ, du har tävlat om att få träffa Tokio Hotel. Vi har lite goda nyheter till dig. 
- OMG!!!! har jag vunnit? Skämtar ni? Snälla säg att ni INTE gör det!!! 
- Ja du vann, GRATTIS!
- YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen kommer jag såringa ut ur klassrummet, grina av lycka. Och sprina ända till Denise's klassrum, öppna dörren, och så kmr läraren och bah:
- Vi har faktiskt lektion här, du får komma tillbaka om en stund
- SKITER VÄL JAG I!!!!!!!!!! FLYTTA PÅ DIG! Jag har inte tid med dig! DEEEENNNIIIIIIIIIIISSSSSEEEEEEEEEEE JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGG VVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
 

Gud, det hade vart min bästa dag ever. Men när man får träffa TH skulle den vara ÄNNU bättre!
Men nu måse jag gå, och borsta tänderna.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0