Tokio Hotel till Stockholm

Hallo!!!! Älskar mitt liv i detta moment!!!!! Ahh!! God, I'm gonna die!!! Tokio Hotel kommer ju till Sverige för att intervjuas (visste det sen igår, men har glömt att blogga om det.) Och det e Kenza som ska intervjua de. Och hon tar med ett Tokio Hotel fan!! Själv e jag ju världens största fan känns det som. Håller nu på med att tävla på Universial Music. Om ni där ute är ett stort fan av TH så HÄR! klicka och tävla! Hoppas verkligen att jag vinner. Det är verkligen min största dröm att få se de. Höll ju fan på att börja grina när de inte kom förra året. När Bill var tvungen att operera stämbanden :(. men ja som sagt, hoppas jag vinner och önska mig lycka till!


Verkligen min favoritbild. Älskar bilderna!



Tröjan jag har på mig idag <3<3<3

Men nu ska jag gå och skrika av lycka och bara hoppas, hoppas och hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0