Trötter.

Förlåt för jääääättte dålig uppdatering. Men ja.. Nu e jag skit trött. Säkert efter den där alvedonen som jag tog. Imorn är det skolfoto, och Michelle ska komma till oss och sminka mig. Kicki skulle typ fixa mitt hår också.
You know they R my personal stylists. Men ja.. Som sagt ingen bra uppdatering, och det kommer säkert inte bli mer idag. För jag tror att jag ska gå upp till sängen och läsa lite. Börjar 09.40, för halva klassen har HK (Hemkunskap.) Vilket jag vill ha, för som de flesta vet så älskar jag att baka och laga mat. Men får ju det nästa termin. Men ja nu ska jag gå.. E astrött och det e jävligt ovanligt att jag VILL gå och lägga migkl 20 över 9.
Men bloggar mer imorn.

Godnatt alla läsare// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0