Bilden som jag ritade på Bill

Fick en kommentar där där det stog: Har du ingen bild på teckningen. Jo det har jag. Jag tror att jag har sparat den på den här datorn faktiskt. Så ni kan få se den. Fast har tyvärr bara en bild på Bill :( Vet inte vad jag har gjort av bilden på båda :( Men här är den iaf.


Ja, sådär blev Bill.

Jag vette fan vad jag har gjort med bilden när Tom också var med!? Gud vad irrterad jag blir. Det här skulle säkert inte ha hänt om jag hade en Nokia N97 :) Hahah gud vad mycket jag vill ha den. Men nu ska jag gå.
Bloggar sen.


Sådär ser den verkliga bilden ut. Underbaren.

Men ja nu ska jag gå


Kommentarer
Postat av: Donna

Vad fin den är, du e så duktig =)

2009-09-09 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0