Just nu......

Hallo!! Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Xena. Det är inte sådär jättebra men ja.. Finns inget bättre på TV.. Idag är jag tyvärr inte heller i skolan, för har lite ont i halsen, och hostar ibland. Och så sa denise att hon inte tyckte att jag skulle åka, för att jag skulle bli helt frisk. Men jag ska defenitivt gå till skolan på måndag.
Men jag bloggar mer om en stund för nu ska jag läsa lite bloggar, och kolla lite på tv.
Vet ni vad jag ska köpa såfort jag har råd.? Jo en kamera. Jag tål verkligen inte min mobilkamera. I hate it.
Den tar såååå dåliga kort. Och det är säkert anledningen till att jag inte tar så mycket kort. Men jag lovar att när jag har råd, eller om jag kanske får en i födelsedagpresent (:P) så ska det bli såå mycket mer kort. Ska ha med den överallt. Det kan ni skriva upp. Haha. Men ja som sagt, nu ska jag kolla klart på Xena och sen är det typ Våra värsta år. Heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0