ska jag baka?

Hejhej! gud vad mycket läxa jag har nu känns det som. Eller ja.. det var iaf tungt att ha det i väskan.
Idag så var det planerat att jag skulle åka till Pappa, men jag ska stanna kvar hos Mamma, för jag har sovmorgon imorn till 09:40 (asskönt) och om jag är hos Pappa så måste jag upp runt 7 och det e kanske inte det roligaste som finns.. Men ja idag så ska jag göra lite läxor, och så var det lite "krångel" med dansen. Jag ska börja på dans, och det börjar tydligen idag, men Kicki har typ inte anmält mig och så.. Så får gå nästa gång antar jag. Åhhhh!!! JOBBIGT. nu blir det inge mer slapp efter skolan. Nej nu måste man dansa också! 
Goosh!!! men iaf funderar på att baka också (igen :P)
Som ni kansek har märkt så ÄLSKAR jag att baka, och laga mat. Älskar sånt, tycker att det är jättekul.
Men ja.. Nu ska jag gå och baka, men vet inte vad.. Har ni kanske några tips?
Men jag bloggar efter att jag har bakat.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0