Bill und Tom bilder..

Hejhej! Ju har jag nyss ätit. Det var jätte gott. Pasta och typ någon gryta.. Men kyckling, lök och kräftstjärtar i. MUMS! Som sagt så e det ju Bill och Tom's födelsedag idag. Och det finns inte så mycket mer att säga.. Just nu chattar jag och försöker få min kompis att säga vad hon vill ha i födelsedagspresent. (hon fyllde år igår, GRATTIS!) Men hon säger aldrig :P men hon ska nog säga till mig. Det ska jag se till. Haha, nej men nu ringde hon mig och sa att hennes internet laggar så hon loggades ut ur msn :( Aja får fråga henne imorn. Ska nog ringa Yasmin imorn också. Hon har ju äntligen kommit  hem. Men ja.. Nu ska jag se vad som går på tv just nu.. Men bloggar sen. Men nu ska ni få lite bilder..


Bill und Tom


Cute Tom


Cute Bill


Tom♥


Bill♥


Tom und Bill




Finns det några ord för det?


Wohooo!!



Ja.. Nu ska jag gå.. Bloggar sen!


Danni

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyyggaa bilder ;)

2009-09-01 @ 21:19:43
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0