Lite gnäll om Kenza och Kissie

Hejhej! Nu kollar jag på Vakna med The Voice. Älskar när Jacob och "Jingelmannen" ska ha en rapatack.
Låtarna är ju grymma! Haha, och jag skrattad asmycket för en stund sen. tittarna/lyssnarna ska ringa in till the voice och säga vem som är känd och vem som INTE är känd. Så sa någon kille någon kändis, och någon som INTE är det. Det började med att de pratad om Kändisljungen, och de tyckte inte att "kändisarna" i kändisdjugeln
INTE är kändisar. Men iaf såhär var samtalet:

Jacob/Paul - Vet du vem Kissie är?
killen i luren - Nej, det vet jag inte och har aldrig hört talas om henne.
Jacob/Paul - Nej Kissie hon är inte känd.

Och nu har jag bevis på att hon INTE är kändis. Hon tror att hon är det, men hur många vet egentligen vem hon är? Det är typ bara jag och två tjejer i min klass som tycker att hon är en total bombad bimbo, som inte fattar vad hon själv säger. Ok, man ska inte säga så men asså jag tror verkligen att hon är riktigt blåst.
Ni har väl hört när Peter (Kissies brorsa) var på idol. Han var ju asdålig! Men så skriver hon i sin blogg:
Jag kan inte fatta att han int gick vidare, han var ju grym ju!

Hon säger det säkert bara för att det e hennes brorsa, men asså ändå.. Man behöver inte överdriva. Han var inte grym. Laila satt ju fan med händerna för öronen. Och hälften av Kissie's läsare, läser hennes blogg för att se hur dummare hon blir för varje dag. Jag läser kissies blogg. Men ENDAST för att s alla hennes blåsta ego saker. "Åh, visst är jag fin idag? Aa men idag skulle jag göra min bröstförstoring, men jag vågade inte så jag ställde in den." En barbiedocka, det är vad hon är. Och sen måste jag klaga lite på Kenza också. Hon skulle få åka till New York, och vara på VMA, men hon ställde också in det! Seriöst! Vem ställer in en sak där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0