Lite bilder kanske?

hejhej! Nu har jag nyss käkat klart. Dennis gick till Skogås Centrum och köpte pizza. Tog en Hawaii ;) Har druckit te med honung idag också. Tror inte att jag ska till skolan imrn, men vi får se hur jag mår. Jag mår sämre nu iaf. Känns som om jag har feber :( Ligger i sängen med en halsduk virad runt halsen. Ser på Grey's Anathomy också. Nej nu slutade det, men Unga mödrar börjar snart. Önskar att det typ var vänner, Simpsons, Family Guy eller nåt sånt på just nu. Men nu ska ni få lite bilder.



Kolla hur vårat fönster såg ut igår på morgonen!



De muggar te med honung i. Det e ganska så gott, men inte te HELA tiden, sen alvedon, sen hostmedicin, sen te osv.


Min Hawaii med Cola och pizza-sallad. Gott!

Ja, blev inte så många bilder. Men nu ska jag gå. Bloggar mer sen

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0