Dagen med Sara

Så, nu är jag hemma och har ätit och så.. Satt på tpgperrongen när jag plötsligt kom på att jag och Sara kanske skulle kunna va.. Och de var vi ;) Först så tog vi en chips påse, två glas, citronvatten och självklart mitt favoritgodis: Gummibären (eller ja gummibjörnar, som man säger på svenska). Sen gick vi och satte oss på en gräsplättt och satt där och åt ochpratade. Skrattade massor! Tex eftersom att: Det om 4 personer som red på 4 härsta. Och det var två av de som verkligen juckade. Asså visst man "juckar" lite när man rider, men fan inte som de gjorde. Hahah, det låter inte så roligt med det såg sjukt ut. Men sen så försvann solen så vi gick hem och lämnade alla saker, sen gick vi till "läktaren" och satt där och pratade.. Sen så gick vi runt, och bara pratade. Kul var det iaf. GUD VAD IRRITERAD JAG BLIR PÅ BLOGG.SE Först o främst så har de ändrat så man bra ser det allra sista inlägget man har skrivit, och man ser inte om man har fått kommentarer, nej då mste man gå in på arkiv och sen på kommentarer. Asjobbigt. Och så hade jag skrivit klart det här inläget men när jag ska spara det så går halva texten bort. ÅHH!!! Men nu så sitter jag jag och kollar på Sthlm boggie. Haha den e ganska rolig faktisk. Men ska se klart på den.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0