Vad tycker ni? - Hhaha

Okej, nu hr jag gjort världens fulaste "bild" på paint. Eller ja bild oh bild, det är lite kläder, som jag har satt ihop.


Hahahahah gud vad jag skrattar när jag ser bilden! Men ja, som ni ser så är storlekarna lite olika (hihi) men skulle det inte vara snyggt med "skinn"leggins, en vit T-shirt (som egentligen ska vara lite längre) och den där fjäder-västen. T-shirten finns på H&M & legginsen och västen på BikBok. Jag blir galen på mmin mage! Jag har fortfarande ont i magen, och i huvudet. Fast huvudet verar snart gå över (som tur är.) Men jag har fortfarande jätteont i magen. Jättejobbigt. Men jag bloggar senare.



Kommentarer
Postat av: Donna

Det skulle du passa grymt bra i =)

2009-09-21 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0