VET NI VAD SOM HÄNDE MIG? - jo jag fick nyss veta att det här är den bästa kväll som någonsin har funnits för mig

OMG!!! vet ni vad som hände!!!!!!?????????????????? Denise och Kicki kom hem och sa att jag behövde ta alvedon och hostmedicin, men det ville jag ju såklart inte så jag sa det:

Kicki - Om du tar det där så får du en överraskning av denise sen.
Jag - E den bra då?
Kicki - OH JA!
Jag - Om den inte e det så får jag 100 spänn var!
Kicki - Du kan få 1000 om du inte tycker om den.
Jag - E det sant!? ok.


Och så tar Denise upp ett papper ur väskan och ger det till mig, och allt jag ser är hela Tokio Hotel när de singnerar.
Och jag bryter ihop. Asså fråga Denise, jag grinade i säkert 5 minuter. Och så sa dennis såhär:
Dennis - Du kan få min autograf också.
Och jag bara grinar, grinar och grinar. Jag var glad och ledsen på samma gång, men såklart mest glad.
Glad för att: Jag fick deras autograf och för att Bill och Tom tog emot min teckning.
ledsen för att: Om jag inte var sjuk så skulle jag kunna vara där och ge de teckningen personligen
.
Och Denise sa att när de klev in i bilen så öppnade Bill papperet och log medans Tom typ kollade chockat på den, som om han typ tänkte:
Damn! She's good
Asså inte för att skryta eller nåt, men det var vad Denise sa. Tänker tyvärr inte ladda upp bild på autograferna för då kommer folk säkert ta bilden och säga. Åh kolla vad jag fick.  Så ni får vänta ett tag tills jag vet hur man gör för att få det att stå typ: http://www.danniiis.blogg.se
Men nu ska jag sova och dröma lyckligt om Tokio Hotel♥


Underbara, lovley, wonderful, underbaren Tokio Hotel♥

(Ich weiß, dass Sie nicht lesen, aber du Jungs immer, immer und immer in meinem Herzen für immer, egal was ♥) (Du bist mein alles, und Ich liebe dich!)

Det går fan inte att föklara hur mycket de betyder för mig. Jag måste till Ikea och köpa ramar, så att jag kan rama in autograferna.. Men nu ska jag sova.

Guten Nacht// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0