Visst var det schysst? :@

Vaknade för kanske en timma sen och då satte jag mig vid datorn och chattade med Sara och min kompis.
Och så fick jag reda på att Michelle har dansuppvisning i Handen idag. Men nej då har ju ingen sagt det till mig så nu kan jag inte gå.. Kul. Schysst. Nej inte såå värst. Så idag har jag precis ingenting att göra, som vanligt.
Så ska nog bara vara hemma och göra nothing. Jag hade värsta drömmen om Tokio Hotel! Haha fast orkar inte berätta om den nu. Berättar om den senare. Men nu ska jag typ gå till min säng och läsa eller nåt..

P.S: det här är mitt 340:e inlägg!

Danni


Kommentarer
Postat av: Michelle

Nee men Danni jag hade ju redan sagt att du kunde komma, jag sa till båda er inte bara til Denise..

Gumman förlåt =( <3<3

2009-09-13 @ 12:54:49
URL: http://miichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0